Małe jest piękne!

Czy Twój budżet marketingowy pozwala Ci tylko na stoisko nie większe niż 3 x 3 m?

Niech Cię to nie ogranicza i deprymuje. Przeczytaj co piszą o tym specjaliści.

Udostępnione dzięki uprzejmości Mark Bric Display AB.

 

Don’t be discouraged if your marketing budget limits your company to a smaller 10′ x 10′ trade show exhibit booth space. There is a lot of potential power in that place if you carefully craft your display and are intentional with your pre-show, during show and post-show follow up. You don’t have to let being […]

via Power Primer for Small Trade Show Exhibits — MARK BRIC DISPLAY BLOG

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s